Feedback

7 Responses to Feedback

  1. Bea mit Göttergatte Frank, Prinz Vincent, Königin Freda-Rike und König Olaf says:

    Herzlichsten Dank für das perfekt gehäkelte Königskäppli mit Bambibändeli – eine wunderbare Farbe für unseren kleinen Blonden und das karierte krönende Kopf- und Halstüechli mit hellgrünem Rändli ist sehr, sehr edel. Wir freuen uns riesig bis wir ihm die schönen Acessoires anziehen können – fürs Käppli muss der Kopf noch ein wenig wachsen…
    Alles Liebe du Liebe

  2. Verena Fausch says:

    Es isch jedesmal ä Freud, Dini neue Kreatione azluege. Gratuliere Dir herzlich und freue mich scho uf euses Fachsimple im Zug.
    Grüess vo dä verena

  3. Monica Jucker says:

    Wouw!!!Liebi Denise
    viele,viele herzliche Dankf für die coole Amadiesli!!
    Häsch du gwüsst, dass üses ganzi Huus zur Ziit mit Flügepilz dekoriert sich????

    Ich bin scho immer fan xi vo Rot/Wiis – tüpflet und chan nütem wiederstoh mit dem ” Disein” und jetzt
    sind die meg, giga coole Armstülpli i mim Briefchaschte!!!
    Viele, viele liebe Dank
    ich wirds i Ehrä trägä!!!

    liebi Grüessli
    Monica

  4. Monica Jucker says:

    Hans au nid chönä loo, obwohl ich doch sött putzä!!!
    Ich han schnäll müese cho luege was du wieder zauberet häsch!!
    Mega, mega, mega härzig das Röckli und uuu toll die Täschä!
    Wiiterhin viell spass und tue doch trotzdem no äs paar neui Fötäli inä bitte!=)
    Monica

  5. Liebi Denise
    Ich wünsch der nachträglich no en wunderbare Start is neue Jahr. Bin jetzt us de Ferie zrugg und han dini tolle Amedisli fasch jede Tag a. DIE SIND SUUUUUPER!!
    Und si passed zu fasch alem.
    Jetz hani al die andere Sache aglueged, wo Du so machsch – ales würkli wunderbari Sache und so einzigartig! Und ich han gseh, dass üsi Gottebuebe glich heissed – sonen Zuefall.
    Machs guet, bis gli Claudia

  6. Claudia Aregger says:

    Liebi Denise
    Hüt am Morge han ich dis Gschänk zu mim Geburtstag uspackt. Die supertolli Ichaufs-Täsche chan ich sehr guet bruche! Das häsch du jo wieder eimol meh perfekt gneiht!
    Viele herzliche Dank, dis Werk freut mich sehr.
    Jetzt gang ich nochli go Chueche esse und geg de Obig bsueched mir de Schuelschluss-Alass vo de Carmen (Sie isch hüt mit em Traktor id Schuel..). Vorher laded mir no d’Ursina und d’Kathrin i de Primarschuel ab. Die schlofed hüt im Schuelhus, eigentlich im Zelt, aber wenns Gwitter git, im Schuelzimmer.

    Vill liebi Grüess un Dank sendet dir
    Claudia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *